Succesvol klantenpanel: Samen de roadmap vormgeven

11-06-2024

Deze maand organiseerden we bij Octopus weer ons jaarlijkse klantenpanel. Een aantal klanten die de webversie van ons juridisch zaaksysteem gebruiken, kwamen naar ons kantoor om mee te denken over de toekomst van Octopus. Het was een waardevolle en interactieve middag waarin we samenwerkten aan de verbetering van ons systeem. In dit artikel lees je meer over het klantenpanel.

Roadmap van 2025

Een belangrijk onderdeel van de middag was de interactieve sessie over onze roadmap. Tijdens deze sessie bespraken we onze toekomstige plannen en ontwikkelingen voor Octopus. Klanten kregen de ruimte om hun mening te geven en suggesties aan te dragen. Deze feedback helpt ons om onze plannen beter af te stemmen op de behoeften van onze gebruikers en goed te begrijpen wat er speelt.

Communicatieplatform voor onze klanten

Eén van de punten die naar voren kwam, is dat er behoefte is naar een manier waarop onze klanten onderling contact kunnen opnemen met elkaar. Dit waardevolle idee hebben we verder uitgewerkt en resulteerde in de oprichting van het kanaal ‘Octopus Klanten in Gesprek’. Via dit platform kunnen klanten vragen stellen, ideeën uitwisselen en elkaar ondersteunen. We hopen dat dit initiatief zal leiden tot veel positieve ideeën en samenwerkingen.

Nieuwe ideeën

Tijdens het klantenpanel deelden onze klanten hun ervaringen en gaven ze aan welke functionaliteiten voor hen het meest waardevol zijn. Met deze informatie kunnen wij de huidige functionaliteiten van Octopus verbeteren. Maar we kunnen hierdoor ook nieuwe functionaliteiten ontwikkelen die nóg beter aansluiten bij hun dagelijkse werkzaamheden.

Afsluiting met een gezellige borrel

Na deze productieve middag sloten we af met een gezellige borrel. Dit informele moment gaf iedereen de kans om verder te netwerken en ervaringen uit te wisselen in een ontspannen sfeer. Het was een mooie afsluiting van een geslaagde middag vol waardevolle interacties en inzichten.

kristy-accountmanager-octopus-2

Kristy Dekkers

Accountmanager

Meer weten?

Stuur een bericht naar Kristy Dekkers

Wil jij ook met ons je processen "digitaal voor elkaar" inrichten?

Octopus is samen met onze klanten ontwikkeld tot een in te richten product. We bespreken graag hoe de mogelijkheden passen bij de behoefte van je organisatie of instelling.

 

Ben je benieuwd hoe een intensieve, maar vooral leuke samenwerking er uit ziet?

Blijf maandelijkse op de hoogte van het laatste octopus nieuws