Het jaarlijkse KTO bij Octopus

13-11-2023

Bij ons staat klanttevredenheid centraal. Als toonaangevende aanbieder van juridische zaaksystemen voor organisaties willen we ervoor zorgen dat onze klanten niet alleen tevreden zijn, maar dat ze de best mogelijke ervaring hebben met onze diensten en ons systeem. Een van de manieren waarop we dit bereiken, is door jaarlijks ons Klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uit te voeren. In dit artikel lees je alles over het jaarlijkse KTO.

Wat is het KTO?

Het KTO is een instrument waarmee we waardevolle inzichten verzamelen. Denk aan zaken zoals hoe onze klanten onze servicedesk ervaren, wat ze vinden van de samenwerking en hoe tevreden ze zijn met ons zaaksysteem. We geloven dat het niet alleen gaat om het leveren van een systeem, maar om het bieden van een intuïtieve en vertrouwde ervaring voor juristen en (overheids)professionals.

Online en persoonlijk

In het verleden voerden we ons KTO voornamelijk online uit, waarbij klanten hun feedback digitaal verstuurden. We begrijpen dat sommige klanten de voorkeur geven aan persoonlijk contact en een echte dialoog waarbij doorgevraagd kan worden. Daarom hebben we ons KTO uitgebreid met de mogelijkheid om persoonlijk langs te gaan bij onze klanten. Het voordeel? Naast het verzamelen van antwoorden, gaan we ook in gesprek, stellen we vragen om de diepere behoeften en verwachtingen van onze klanten te begrijpen.

Streven naar excellentie

Ons doel is duidelijk: streven naar uitmuntendheid. We streven ernaar om elk jaar een klanttevredenheidsscore van minimaal een 8 te behalen. De resultaten van de afgelopen jaren laten zien dat we dit doel hebben bereikt. We zijn trots op het feit dat onze klanten tevreden zijn met ons.

Luisteren en verbeteren

Het KTO is ook bedoeld om eventuele verbeterpunten aan het licht te brengen. Wanneer er tijdens het KTO punten naar voren komen waar we ons kunnen verbeteren, gaan we meteen aan de slag om deze aan te pakken. We geloven in actie ondernemen en luisteren naar onze klanten om onze diensten voortdurend te verbeteren.

Bij Octopus zijn klanten meer dan alleen gebruikers: ze zijn onze partners. Hun feedback is van onschatbare waarde en helpt ons om onze diensten voortdurend te verfijnen en aan te passen aan de veranderende behoeften van de juridische wereld.

kristy-accountmanager-octopus-2

Kristy Dekkers

Accountmanager

Meer weten?

Stuur een bericht naar Kristy Dekkers

Wil jij ook met ons je processen "digitaal voor elkaar" inrichten?

Octopus is samen met onze klanten ontwikkeld tot een in te richten product. We bespreken graag hoe de mogelijkheden passen bij de behoefte van je organisatie of instelling.

 

Ben je benieuwd hoe een intensieve, maar vooral leuke samenwerking er uit ziet?

Blijf maandelijkse op de hoogte van het laatste octopus nieuws