Octopus helpt semi-overheden om de burger centraal te stellen

Octopus voor semi-overheden

Het gebruik van Octopus bij semi-overheden heeft in het juridisch domein veel overlap met onze overheidsklanten. Omdat het hier vaak uitvoeringsorganen betreft, is het systeem verrijkt met diverse mogelijkheden om op locatie of op afstand gebruik te kunnen maken van alle relevante informatie. 

Tijdens controles en externe afspraken van bijvoorbeeld uitkeringsorganisaties is er behoefte om vanuit dossiers inzage te hebben in documenten, om gespreksverslagen te kunnen maken en om data toe te voegen als een situatie daarom vraagt. 

Medewerkers hebben door middel van onze app ‘Octopus Go’ de juiste dossiers klaargezet en die items gemarkeerd in documenten die nodig zijn. De tablet maakt het vervolgens mogelijk om aantekeningen te maken en om nieuwe notities, beeld of geluid toe te voegen aan het document. Dit kan on- en offline gebeuren want Octopus synchroniseert automatisch als er verbinding met internet ontstaat. 

Alle data is hoogwaardig versleuteld volgens de bepalingen en richtlijnen want Octopus bezit de benodigde certificaten waaronder ISO 27001.

 

Functionaliteiten die we aanbieden

Termijnbewaking en procesbewaking

Rapportage en dashboards

Verslaglegging en opvolging

Werken aan 1 dossier met meerdere collega's

Taakverdeling 

Overzicht en inzicht

Onze diensten

Training

We verzorgen trainingen voor nieuwe en bestaande gebruikers.

Consultancy

Nieuwe klanten helpen we het optimaliseren van bestaande en nieuwe processen of werkwijzen.

Functioneel beheer

Onze functioneeel beheerders kunnen gedetacheerd worden binnen organisaties

Advisering

We helpen en adviseren in optimalisatie van werkwijzen vanuit onze jarenlange ervaring.

Klantenpanels

Onze klanten komen samen met ons bij elkaar om ervaringen en kennis te delen.

Frequent klantbezoek

Op frequente basis gaan we lang bij onze klanten voor evaluatie en het bespreken van nieuwe kansen.

Case Parkeerbeheer

Op een eenvoudige wijze overzicht en inzicht krijgen in bezwaren op parkeersancties was de behoefte die ingevuld moest gaan worden. Ook het eenvoudig indienen van bezwaren moest mogelijk gemaakt worden ter verhoging van de dienstverlening bij Parkeerbeheer.

Wil jij ook met ons je processen "digitaal voor elkaar" inrichten?

Octopus is samen met onze klanten ontwikkeld tot een in te richten product. We bespreken graag hoe de mogelijkheden passen bij de behoefte van je organisatie of instelling.

 

Ben je benieuwd hoe een intensieve, maar vooral leuke samenwerking er uit ziet?

Blijf maandelijkse op de hoogte van het laatste octopus nieuws